U tijeku je 12-dnevno razdoblje prikupljanja potpisa. Podrži me svojim potpisom već danas!

Kolegijalna podrška s Oxforda: Marija Selak Raspudić kao nova nada za Hrvatsku

Marija Selak Raspudić već deset godina surađuje sa Sveučilištem Oxford, a posljednjih pet godina nositeljica je projekta koji omogućuje najboljim studentima iz srednje i jugoistočne Europe da provedu semestar pišući završni rad na tom prestižnom sveučilištu. U sklopu suradnje, Marija je prošli tjedan održala radionicu zajedno sa studentima Sveučilišta u Buckinghamu, a tom je prilikom u opuštenom tonu razgovarala i s kolegama s Oxforda s kojima surađuje već dugi niz godina. Tom su prigodom njezini kolege istaknuli zašto vjeruju da bi Marija Selak Raspudić trebala postati predsjednica Republike Hrvatske.

Dr. Mikolaj Slawkowski-Rode je naglasio kako je Marija najbolji kandidat i jedina osoba koja može voditi Hrvatsku i ostvariti ciljeve koje naša država zaslužuje. “Mislim da svi trebaju glasati za tebe, ako vjeruju u budućnost Hrvatske kao neovisne i uspješne države. Ti si očito jedini kandidat koji to može osigurati,” dodao je.

Dr. Nicholas Waghorn iz Oxforda izjavio je: “Glas za Mariju pokazuje duboku i trajnu brigu za budućnost Hrvatske. Marija je kandidat između dva ekstrema; jedina osoba, političarka, filozofkinja i majka, koja utjelovljuje vrline snage, energije, dinamike i suosjećanja za ljude u Hrvatskoj. Ona je ta koja može vratiti Hrvatsku na pravi put.

Simpatičan spontano snimljeni video s Oxfordskim kolegama pogledajte na Marijim društvenim mrežama ili na LINKU.

Podijeli

VAŽNE INFORMACIJE za sve davatelje donacija

1. Ukupna dopuštena vrijednost donacija:

i. Donacije FIZIČKIH OSOBA

Ukupna dopuštena vrijednost donacija fizičke osobe prema pojedinom kandidatu na izborima ne smije prijeći iznos od 3.981,68 eura.

ii. Donacije PRAVNIH OSOBA

Ukupna dopuštena vrijednost donacija pravne osobe prema pojedinom kandidatu na izborima ne smije prijeći iznos od 26.544,56 eura.

 

2. Osobni podaci davatelja donacije

Sukladno članku 28. stavku 1. Zakona o financiranju političkih aktivnosti, izborne promidžbe i referenduma (NN 29/19, 98/19), primatelj donacije dužan je voditi evidenciju o primitku donacija za financiranje izborne promidžbe te će se u tu svrhu od svakog davatelja donacije prikupiti sljedeći osobni podaci:

  • ime i prezime (naziv) davatelja donacije
  • adresa prebivališta/boravišta (sjedišta) davatelja donacije
  • OIB davatelja donacije

 

3. Potvrda primitka donacije

Sukladno članku 28. stavku 1. Zakona o financiranju političkih aktivnosti, izborne promidžbe i referenduma (NN 29/19, 98/19), primatelj donacije će svakom davatelju donacije izdati pisanu potvrdu o primitku donacije sa svim bitnim podacima o donaciji.

 

4.Izjava davatelja donacije

Sukladno članku 25. stavku 6. Zakona o financiranju političkih aktivnosti, izborne promidžbe i referenduma (NN 29/19, 98/19), svaki davatelj donacije dužan je primatelju donacije dostaviti izjavu da se protiv njega ne vodi postupak naplate dospjelih nepodmirenih obveza prema državnom proračunu, odnosno proračunu jedinice samouprave ili zaposlenicima.

 

5. Ugovor o donaciji nakon određenog iznosa donacije

 

Sukladno članku 25. stavku 5. Zakona o financiranju političkih aktivnosti, izborne promidžbe i referenduma (NN 29/19, 98/19), davatelj i primatelj donacije dužni su zaključiti ugovor o donaciji za sve donacije čija je vrijednost veća od 663,61 eura.

 

6. Tko ne može donirati?

Sukladno članku 46. stavku 1. Zakona o financiranju političkih aktivnosti, izborne promidžbe i referenduma (NN 29/19, 98/19), zabranjuje se financiranje političkih stranka, nezavisnih zastupnika, nezavisnih vijećnika, neovisnih lista odnosno lista grupe birača i kandidata od:

–   stranih država, stranih političkih stranaka, stranih pravnih osoba

–   stranih fizičkih osoba, osim državljana drugih država članica Europske unije koji imaju prebivalište ili privremeni boravak u Republici Hrvatskoj prema Zakonu o strancima

–   državnih tijela, javnih poduzeća, pravnih osoba s javnim ovlastima, trgovačkih društava i drugih pravnih osoba u kojima Republika Hrvatska, prema Registru državne imovine, ima više od 5 % udjela ili dionica te javnih poduzeća, pravnih osoba s javnim ovlastima, trgovačkih društava i drugih pravnih osoba u kojima jedinica samouprave ima više od 5 % udjela ili dionica te javnih i drugih ustanova čiji je osnivač Republika Hrvatska ili jedinica samouprave ili su u vlasništvu Republike Hrvatske odnosno jedinice samouprave

–   udruga radnika i poslodavaca

–   udruga, zaklada i fundacija koje zastupaju ili predstavljaju državni dužnosnici ili izabrani dužnosnici lokalne i područne (regionalne) samouprave

–   vjerskih zajednica, humanitarnih te drugih neprofitnih udruga i organizacija

–   fizičkih i pravnih osoba protiv kojih se vodi postupak naplate dospjelih nepodmirenih obveza prema državnom proračunu odnosno proračunu jedinice samouprave ili zaposlenicima

–   jedinica samouprave, osim u slučajevima i na način propisan ovim Zakonom.

 

7. Javna objava financijskih izvještaja o financiranju izborne promidžbe

Sukladno članku 62. stavku 3. Zakona o financiranju političkih aktivnosti, izborne promidžbe i referenduma (NN 29/19, 98/19), Državno izborno povjerenstvo dužno je na svojim mrežnim stranicama osigurati objavu financijskih izvještaja o financiranju izborne promidžbe kandidata, zajedno s propisanim dijelovima iz članka 58. stavaka 1. i 2. spomenutog Zakona.