U tijeku je 12-dnevno razdoblje prikupljanja potpisa. Podrži me svojim potpisom već danas!

Otvorenje izbornog stožera Marije Selak Raspudić u centru Zagreba

Otvoren izborni stožer Marije Selak Raspudić u centru Zagreba

Danas je u centru Zagreba na adresi Nikole Jurišića 28 svečano otvoren izborni stožer Marije Selak Raspudić, nezavisne kandidatkinje za predsjednicu Republike Hrvatske. Ova lokacija bit će ključno okupljalište svih građana, simpatizera i onih koji žele izravno sudjelovati u stvaranju boljeg i pravednijeg društva pod vodstvom buduće predsjednice.

Stožer je od danas otvoren za sve posjetitelje, a vrata će biti širom otvorena za svakoga tko želi postaviti pitanje, razjasniti svoje nedoumice ili se uključiti u kampanju putem volontiranja ili donacija. Građani će tako imati jedinstvenu priliku osobno se upoznati i družiti s Marijom Selak Raspudić te iz prve ruke dobiti detalje o njenom predsjedničkom programu i viziji Hrvatske.

Osim toga, na ovoj lokaciji svi zainteresirani moći će preuzeti materijale s najvažnijim informacijama o programu, doznati više o načinima sudjelovanja u kampanji te saznati kako mogu dati svoj doprinos u promjeni koju Marija Selak Raspudić predlaže. U ugodnoj i otvorenoj atmosferi, stožer će biti središnje mjesto gdje se ideje susreću s konkretnim djelovanjem.

Pozivamo sve građane da posjete stožer, postave pitanja, iznesu svoja mišljenja i budu dio pokreta za bolju Hrvatsku. Marija Selak Raspudić i njen tim s nestrpljenjem očekuju vaš dolazak, a vaša podrška je ključna za put prema promjenama koje svi zaslužujemo.

Podijeli

VAŽNE INFORMACIJE za sve davatelje donacija

1. Ukupna dopuštena vrijednost donacija:

i. Donacije FIZIČKIH OSOBA

Ukupna dopuštena vrijednost donacija fizičke osobe prema pojedinom kandidatu na izborima ne smije prijeći iznos od 3.981,68 eura.

ii. Donacije PRAVNIH OSOBA

Ukupna dopuštena vrijednost donacija pravne osobe prema pojedinom kandidatu na izborima ne smije prijeći iznos od 26.544,56 eura.

 

2. Osobni podaci davatelja donacije

Sukladno članku 28. stavku 1. Zakona o financiranju političkih aktivnosti, izborne promidžbe i referenduma (NN 29/19, 98/19), primatelj donacije dužan je voditi evidenciju o primitku donacija za financiranje izborne promidžbe te će se u tu svrhu od svakog davatelja donacije prikupiti sljedeći osobni podaci:

  • ime i prezime (naziv) davatelja donacije
  • adresa prebivališta/boravišta (sjedišta) davatelja donacije
  • OIB davatelja donacije

 

3. Potvrda primitka donacije

Sukladno članku 28. stavku 1. Zakona o financiranju političkih aktivnosti, izborne promidžbe i referenduma (NN 29/19, 98/19), primatelj donacije će svakom davatelju donacije izdati pisanu potvrdu o primitku donacije sa svim bitnim podacima o donaciji.

 

4.Izjava davatelja donacije

Sukladno članku 25. stavku 6. Zakona o financiranju političkih aktivnosti, izborne promidžbe i referenduma (NN 29/19, 98/19), svaki davatelj donacije dužan je primatelju donacije dostaviti izjavu da se protiv njega ne vodi postupak naplate dospjelih nepodmirenih obveza prema državnom proračunu, odnosno proračunu jedinice samouprave ili zaposlenicima.

 

5. Ugovor o donaciji nakon određenog iznosa donacije

 

Sukladno članku 25. stavku 5. Zakona o financiranju političkih aktivnosti, izborne promidžbe i referenduma (NN 29/19, 98/19), davatelj i primatelj donacije dužni su zaključiti ugovor o donaciji za sve donacije čija je vrijednost veća od 663,61 eura.

 

6. Tko ne može donirati?

Sukladno članku 46. stavku 1. Zakona o financiranju političkih aktivnosti, izborne promidžbe i referenduma (NN 29/19, 98/19), zabranjuje se financiranje političkih stranka, nezavisnih zastupnika, nezavisnih vijećnika, neovisnih lista odnosno lista grupe birača i kandidata od:

–   stranih država, stranih političkih stranaka, stranih pravnih osoba

–   stranih fizičkih osoba, osim državljana drugih država članica Europske unije koji imaju prebivalište ili privremeni boravak u Republici Hrvatskoj prema Zakonu o strancima

–   državnih tijela, javnih poduzeća, pravnih osoba s javnim ovlastima, trgovačkih društava i drugih pravnih osoba u kojima Republika Hrvatska, prema Registru državne imovine, ima više od 5 % udjela ili dionica te javnih poduzeća, pravnih osoba s javnim ovlastima, trgovačkih društava i drugih pravnih osoba u kojima jedinica samouprave ima više od 5 % udjela ili dionica te javnih i drugih ustanova čiji je osnivač Republika Hrvatska ili jedinica samouprave ili su u vlasništvu Republike Hrvatske odnosno jedinice samouprave

–   udruga radnika i poslodavaca

–   udruga, zaklada i fundacija koje zastupaju ili predstavljaju državni dužnosnici ili izabrani dužnosnici lokalne i područne (regionalne) samouprave

–   vjerskih zajednica, humanitarnih te drugih neprofitnih udruga i organizacija

–   fizičkih i pravnih osoba protiv kojih se vodi postupak naplate dospjelih nepodmirenih obveza prema državnom proračunu odnosno proračunu jedinice samouprave ili zaposlenicima

–   jedinica samouprave, osim u slučajevima i na način propisan ovim Zakonom.

 

7. Javna objava financijskih izvještaja o financiranju izborne promidžbe

Sukladno članku 62. stavku 3. Zakona o financiranju političkih aktivnosti, izborne promidžbe i referenduma (NN 29/19, 98/19), Državno izborno povjerenstvo dužno je na svojim mrežnim stranicama osigurati objavu financijskih izvještaja o financiranju izborne promidžbe kandidata, zajedno s propisanim dijelovima iz članka 58. stavaka 1. i 2. spomenutog Zakona.