U tijeku je 12-dnevno razdoblje prikupljanja potpisa. Podrži me svojim potpisom već danas!

Posjet bjelovarskom kraju

Marija Selak Raspudić i njezin tim posjetili su u subotu, 23. studenoga 2024. godine Bjelovar, poznat kao grad sira.

Subotnje prijepodne započelo je posjetom 3. Sajmu OPG-a i eko proizvođača u Gudovcu, gdje je Marija razgovarala s posjetiteljima sajma i posebno s hrvatskim malim proizvođačima koji su ponudili svoje proizvode na sajmu – uputili su je u izazove s kojima se svakodnevno susreću u poslu, ali i pojasnili kakvu predsjednicu očekuju.

Marija je subotu nastavila u druženju s građanima Bjelovara te je ujedno na Korzu održala konfrenciju za medije, na kojoj je predstavila svoj predsjednički program, govorila o aktualnoj korupcijskoj aferi u zdravstvu te posebno istaknula važnost prava na zdravlje i zdravu hranu.

“Nakon što sam obišla legendarni sajam u Gudovcu i namjerno sam ga danas obišla jer je tamo danas sajam domaćih OPG-ova, jedna od ključnih stvari o kojima želim progovoriti i na kojima sam radila kao saborska zastupnica, a intenzivno ću se njome baviti zajedno sa stručnjacima kada postanem predsjednica Republike Hrvatske, je upravo pravo na zdravu hranu – pravo na zdravu hranu i pravo na domaću hranu. Bez prehrambenog suveriniteta, Hrvatska ne može biti slobodna zemlja i Hrvatska nema perspektivu u budućnosti. U tome leži naša najveća snaga. Danas sam na sajmu u Gudovcu razgovarala s jednom gospođom koja je uzgojila preko 20 sorti domaćeg graha; i ona je napisala pjesmu o grahu i tamo istaknula ono najvažnije, ono za što sam se svojevremeno borila upravo u Hrvatskom saboru – domaće sjeme. Bez domaćeg sjemena, bez naših autohtonih sorti, Hrvatska neće imati svoju prehrambenu suverenost. Hrvatska djeca i hrvatske obitelji neće imati budućnost.

Dodatno je Marija istaknula: “Hrvatska poljoprivredna politika mora OPG-ove, male obiteljske proizvođače staviti u centar svojih politika. Hrvatska počiva i svaka zdrava ekonomija treba počivati na mikro poduzetnicima, na obiteljima koje su se angažirale, koje se danas sve više okreću od klasičnih poslova prema vlastitim proizvodima i prema poljoprivredi. To su oni ljudi koje želimo potaknuti, to su oni ljudi koji nam omogućavaju da naša djeca zdravo jedu, da mi svi budemo manje bolesni i duže živimo.”

Više pročitajte na bjelovarskom info portalu i Super portalu.

Podijeli

VAŽNE INFORMACIJE za sve davatelje donacija

1. Ukupna dopuštena vrijednost donacija:

i. Donacije FIZIČKIH OSOBA

Ukupna dopuštena vrijednost donacija fizičke osobe prema pojedinom kandidatu na izborima ne smije prijeći iznos od 3.981,68 eura.

ii. Donacije PRAVNIH OSOBA

Ukupna dopuštena vrijednost donacija pravne osobe prema pojedinom kandidatu na izborima ne smije prijeći iznos od 26.544,56 eura.

 

2. Osobni podaci davatelja donacije

Sukladno članku 28. stavku 1. Zakona o financiranju političkih aktivnosti, izborne promidžbe i referenduma (NN 29/19, 98/19), primatelj donacije dužan je voditi evidenciju o primitku donacija za financiranje izborne promidžbe te će se u tu svrhu od svakog davatelja donacije prikupiti sljedeći osobni podaci:

  • ime i prezime (naziv) davatelja donacije
  • adresa prebivališta/boravišta (sjedišta) davatelja donacije
  • OIB davatelja donacije

 

3. Potvrda primitka donacije

Sukladno članku 28. stavku 1. Zakona o financiranju političkih aktivnosti, izborne promidžbe i referenduma (NN 29/19, 98/19), primatelj donacije će svakom davatelju donacije izdati pisanu potvrdu o primitku donacije sa svim bitnim podacima o donaciji.

 

4.Izjava davatelja donacije

Sukladno članku 25. stavku 6. Zakona o financiranju političkih aktivnosti, izborne promidžbe i referenduma (NN 29/19, 98/19), svaki davatelj donacije dužan je primatelju donacije dostaviti izjavu da se protiv njega ne vodi postupak naplate dospjelih nepodmirenih obveza prema državnom proračunu, odnosno proračunu jedinice samouprave ili zaposlenicima.

 

5. Ugovor o donaciji nakon određenog iznosa donacije

 

Sukladno članku 25. stavku 5. Zakona o financiranju političkih aktivnosti, izborne promidžbe i referenduma (NN 29/19, 98/19), davatelj i primatelj donacije dužni su zaključiti ugovor o donaciji za sve donacije čija je vrijednost veća od 663,61 eura.

 

6. Tko ne može donirati?

Sukladno članku 46. stavku 1. Zakona o financiranju političkih aktivnosti, izborne promidžbe i referenduma (NN 29/19, 98/19), zabranjuje se financiranje političkih stranka, nezavisnih zastupnika, nezavisnih vijećnika, neovisnih lista odnosno lista grupe birača i kandidata od:

–   stranih država, stranih političkih stranaka, stranih pravnih osoba

–   stranih fizičkih osoba, osim državljana drugih država članica Europske unije koji imaju prebivalište ili privremeni boravak u Republici Hrvatskoj prema Zakonu o strancima

–   državnih tijela, javnih poduzeća, pravnih osoba s javnim ovlastima, trgovačkih društava i drugih pravnih osoba u kojima Republika Hrvatska, prema Registru državne imovine, ima više od 5 % udjela ili dionica te javnih poduzeća, pravnih osoba s javnim ovlastima, trgovačkih društava i drugih pravnih osoba u kojima jedinica samouprave ima više od 5 % udjela ili dionica te javnih i drugih ustanova čiji je osnivač Republika Hrvatska ili jedinica samouprave ili su u vlasništvu Republike Hrvatske odnosno jedinice samouprave

–   udruga radnika i poslodavaca

–   udruga, zaklada i fundacija koje zastupaju ili predstavljaju državni dužnosnici ili izabrani dužnosnici lokalne i područne (regionalne) samouprave

–   vjerskih zajednica, humanitarnih te drugih neprofitnih udruga i organizacija

–   fizičkih i pravnih osoba protiv kojih se vodi postupak naplate dospjelih nepodmirenih obveza prema državnom proračunu odnosno proračunu jedinice samouprave ili zaposlenicima

–   jedinica samouprave, osim u slučajevima i na način propisan ovim Zakonom.

 

7. Javna objava financijskih izvještaja o financiranju izborne promidžbe

Sukladno članku 62. stavku 3. Zakona o financiranju političkih aktivnosti, izborne promidžbe i referenduma (NN 29/19, 98/19), Državno izborno povjerenstvo dužno je na svojim mrežnim stranicama osigurati objavu financijskih izvještaja o financiranju izborne promidžbe kandidata, zajedno s propisanim dijelovima iz članka 58. stavaka 1. i 2. spomenutog Zakona.